18 Ιανουαρίου 2018 | Editorial |

Το Βοστάνειο…

Είναι φυσιολογικές λοιπόν οι αρνητικές αντιδράσεις των πολιτών, τουλάχιστον όσων κάνουν χρήση των κοινωνικών δικτύων, απέναντι στον τρόπο που παρουσιάστηκε η «είδηση» του γλεντιού. Οι πολίτες υπερασπίστηκαν τους εργαζόμενους στο νοσοκομείο μας, γιατί αναγνωρίζουν τις προσπάθειές τους να το κρατήσουν ζωντανό και να το κάνουν να ορθοποδήσει. Αυτό, το έκαναν  σε μια στιγμή που βλέπουν ότι αυτές οι προσπάθειες πιάνουν τόπο. Με άλλα λόγια, οι πολίτες υπερασπίστηκαν το νοσοκομείο που θεωρούν ότι τους αξίζει.

Σχεδόν ο κάθε ένας και η κάθε μια από εμάς έχει μια, καλή ή κακή εμπειρία, από το Βοστάνειο Νοσοκομείο. Ταυτόχρονα γνωρίζει ότι, στα δύσκολα χρόνια που πέρασαν, η πλειοψηφία των εργαζομένων σε αυτό, γιατροί, νοσηλευτές, βοηθητικό προσωπικό, ήταν αυτή που το κράτησε ζωντανό.

Γνωρίζει επίσης, ότι τώρα πια, πάλι η πλειοψηφία των εργαζομένων μαζί με την διοίκηση του, είναι αυτοί που προσπαθούν να κάνουν το νοσοκομείο να ορθοποδήσει, να γίνει ένα πραγματικά σύγχρονο νοσοκομείο, τέτοιο που να μας αξίζει.

Οχι ότι δεν υπάρχουν προβλήματα και ελλείψεις.  Αυτά είναι ακόμα πολλά. Εξακολουθούν να υπάρχουν ακόμα και προβλήματα συμπεριφοράς από μια μικρή μερίδα του προσωπικού, στο Βοστάνειο εργάζονται εκατοντάδες άνθρωποι, θα ήταν παράλογο κάποιος να θεωρούσε ότι όλοι και όλες εκεί, είναι «υποδείγματα».

Θα μπορούσε, λοιπόν, κάποιος να είχε εκατοντάδες λόγους να κάνει παράπονα, κριτική ή οτιδήποτε άλλο για την λειτουργία του νοσοκομείου, για τις υπηρεσίες που αυτό προσφέρει. για την συμπεριφορά κάποιων εργαζομένων σε αυτό, για την λειτουργία της διοίκησής του, για ότι τέλος πάντων, αυτός ή αυτή, θα θεωρούσε σημαντικό και θα ήθελε να παραπονεθεί, να κάνει κριτική, να διαμαρτυρηθεί ή οτιδήποτε άλλο.

Όλα αυτά όμως, μέσα σε ένα πλαίσιο και με ένα τέτοιο τρόπο, που πάνω από όλα θα αναγνωρίζει τις προσπάθειες που κάνουν οι εργαζόμενοι στο νοσοκομείο και η διοίκησή του. Αν δεν το κάνει αυτό, τότε ο κίνδυνος που υπάρχει είναι, αυτός που θέλει να ασκήσει το δικαίωμά του στην κριτική, να εκτεθεί στα μάτια της τοπικής κοινωνίας, σαν «αναξιόπιστος».

Ακριβώς αυτό είναι που έγινε με τον τρόπο που δημοσιοποιήθηκε, μέσα από τοπικά και ηλεκτρονικά ΜΜΕ, το αυτοσχέδιο γλέντι εργαζομένων στο νοσοκομείο, το βράδυ της Πρωτοχρονιάς. Δεν ήταν ακριβώς «είδηση», ένα μικρό γλέντι σε έναν εργασιακό χώρο το βράδυ της Πρωτοχρονιάς, είναι κάτι πού γίνεται και σε άλλα νοσοκομεία και σε άλλους εργασιακούς χώρους.

Πολύ περισσότερο δεν ήταν μια «ντροπιαστική είδηση» που θα έπρεπε, σώνει και καλά, να προκαλέσει «σάλο», γιατί, αυτό το μικρό γλέντι, έγινε από ανθρώπους, που όλα τα προηγούμενα χρόνια, αλλά και τώρα, έχουν αποδείξει και αποδεικνύουν καθημερινά σε όλη την τοπική κοινωνία, ότι, στην συντριπτική τους πλειοψηφία, έχουν συναίσθηση του καθήκοντός τους.

Είναι φυσιολογικές λοιπόν οι αρνητικές αντιδράσεις των πολιτών, τουλάχιστον όσων κάνουν χρήση των κοινωνικών δικτύων, απέναντι στον τρόπο που παρουσιάστηκε η «είδηση» του γλεντιού. Οι πολίτες υπερασπίστηκαν τους εργαζόμενους στο νοσοκομείο μας, γιατί αναγνωρίζουν τις προσπάθειές τους να το κρατήσουν ζωντανό και να το κάνουν να ορθοποδήσει. Αυτό, το έκαναν  σε μια στιγμή που βλέπουν ότι αυτές οι προσπάθειες πιάνουν τόπο. Με άλλα λόγια, οι πολίτες υπερασπίστηκαν το νοσοκομείο που θεωρούν ότι τους αξίζει.

Αλλά, αυτό είναι κάτι που δεν πρέπει να το ξεχάσουν ΚΑΙ οι εργαζόμενοι ΚΑΙ η διοίκηση του Βοστανείου!

Print Friendly, PDF & Email



/ Γραφές

Υπάρχει ελπίδα